החלפות והחזרות

החלפות והחזרות

אם ברצונכם להחזיר את הפריט/ים שרכשתם, ניתן לעשות זאת בלי בעיה באמצעות כל חברת שליחויות אשר תספק לכם מספר מעקב.

כמו כן, תוכלו להחזיר ללא עלות את הפריט/ים שרכשתם במתחם ההפצה של נושנוש בראשון לציון בתיאום הגעה מראש.

החזרת מוצרים אפשרית עד 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה. על הפריט\ים להיות באריזה המקורית וללא שנפתחו או נעשה בהם שימוש. כמו כן, התווית/חבק צריכים להיות מחוברים למוצר בשלמותו.

פריטים שנרכשו תחת מבצע ניתן להחזרים עד 5 ימים מיום קבלתם.

במידה וקיבלתם פריט פגום או במידה לא נכונה, תוכלו ליצור קשר עם החברה על מנת לבצע איסוף/ זיכוי לשיקול דעת החברה.

במידה ונעשתה טעות בהזמנה על ידי הלקוח/ה, תוכלו להחזיר על חשבונכם למתחם ההפצה בראשון לציון בצירוף טופס ההחזרה. לחלופין, נוכל לבצע איסוף מצדנו בעלות של 30 ש"ח. הזיכוי יבוצע לאמצעי התשלום שבו שילמתם בתוך 2 ימי עסקים מיום קבלת החבילה חזרה במתחם ההפצה של החברה.  

מתחם ההפצה אברהם בומה שביט 3 יחידה 27  ראשון לציון

 

ביטול עסקה

לביטול עסקה ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה במייל hello@nush-nush.co.il

או בטלפון מס' 03-5181426 בין השעות 10:00-16:00

אתם זכאים לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר מבניהם. במקרה של אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, תוך 4 חודשים מהמועד האמור. התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר - פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים.

אם תהיו זכאים להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר שאליה נלוותה הטבה נוספת על המוצר שנרכש, (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), ההחזר הכספי אותו תקבלו יהיה הסכום ששילמתם בפועל לאחר קבלת ההטבה.

טעות בהזמנה על ידי הלקוח/ה או ביטול הזמנה

יש לשלוח מייל לכתובת hello@nush-nush.co.il או בטלפון: 03-5181426, בין השעות 10:00-16:00לציין את מספר ההזמנה ובמידה והזמנתך לא נארזה אנו נבצע כל שינוי ע"פ בקשתך
במידה והזמנתך נארזה ונשלחה להפצה לא ניתן לבצע שינויים .

הזמנה שהופצה אך לא נאספה על ידי הלקוח והוחזרה לחברה, הלקוח יזוכה בניכוי דמי המשלוח הלוך וחזור בהתאם לכתובת הלקוח.